Resmi Oyun Müzikleri
Bu oyun müziği albümündeki Afrika ritmlerinden esinlenerek özel olarak hazırlanmış 18 özgün enstrümantal parça ile Ancestors: The Humankind Odyssey dünyasının derinliklerine dal.
Beste ve düzenlemelerini Montreal, Quebec'teki Breakglass Studios'tan Mamo Koba ve James Benjamin'in yaptığı müzikler her biri farklı alanlardan gelen ve dolayısıyla eserlere farklı renk ve tınılar katan çok çeşitli müzisyen ve vokalistlerin katkılarıyla yaratıldı.