Angelo and Deemon: One Hell of a Quest
Once upon a time, the Grim Reaper chose the wrong door. Angelo – a young lazy bum-a-holic, oh sorry - a blogger, must turn on “point-n-click adventure” mode, go around the inferno, meet the locals, and somehow get back home. Enjoy Hell! We made it just for you.
Angelo’s channel suffers from a lack of likes and views. He needs them. At any cost. Deciding to record his journey to another world with the Grim Reaper, he hopes he can create the most trending, most liked, most hyped video of all time.
Unfortunately for Angelo, that world is Hell. And it’s inhabited by people with more than a few problems, who will need his help.