Aniimo
On the vast continent of Idyll, you'll encounter countless unique creatures known as Aniimo. Twine with them and experience the beauty of this world from a completely new perspective and with new abilities.
You can also travel to a metropolis floating in the sky, where you'll meet other Pathfinders, share stories, and engage in thrilling competitive battles. Choose your Aniimo and embark on an epic journey - one full of exploration, discovery, and adventure!
When embarking on an adventure on Idyll, anyone you meet can become a companion! Catch Aniimo using Aniipods, set traps and time your catch perfectly - enjoy the thrill and uncertainty of every moment! Unique Aniimo will appear according to the environment, weather, phenomena and time of day. Most Aniimo can evolve, making collecting and discovering Aniimo even more exciting.
On your journey of adventure you can Twine with Aniimo and essentially become any Aniimo that you collect. Use the Aniimo’s skills to solve puzzles, win battles and overcome challenges! Twine with Aniimo, to see the world from a brand new perspective.
The continent of Idyll is expansive and alive with beauty and the perfect setting to capture, to Twine, to find answers and for the Aniimo to reach their full potential. Challenge, race, discover... immersive exploration ensures every step of the journey is engaging. Whether you're gliding, diving, burrowing... you can step foot anywhere.
In the vast world of Aniimo, every real-time challenge is full of unknowns and surprises. The PVEVP mode "Egg Heist" allows you to join a 3-player team anytime to engage in real-time searches and battles in the Lost Isles.
Each Pathfinder now owns a personal RV on the vast continent of Idyll, parked at a campsite in this open world, where they can meet and interact with other players. When you return to Homeland with your RV, you can plant crops, build decorations, and freely arrange your space with Aniimo to transform the entire Homeland into a warm, fun, and interactive immersive paradise.