Aniimo
Na rozległym kontynencie Idyll spotkasz wiele wyjątkowych stworzeń zwanych Aniimo. Nawiąż z nimi więź i poznaj ten świat z zupełnie nowej perspektywy dzięki ich niezwykłym zdolnościom.
Możesz też odwiedzić podniebne miasto. Czekają tam na Ciebie inni odkrywcy gotowi podzielić się swoimi historiami i stoczyć z Tobą emocjonujące bitwy. Wybierz swoje Aniimo i wyrusz w epicką podróż pełną odkryć i przygód!
Na Idyll każde napotkane stworzenie może stać się Twoim towarzyszem! Łap Aniimo za pomocą aniikapsułek, zastawiaj pułapki i postaraj się wyczuć idealny moment na schwytanie. W tej krainie każda chwila jest pełna emocji i niespodzianek! Różne Aniimo pojawiają się w zależności od otoczenia, pogody, zjawisk i pory dnia. Większość z nich potrafi ewoluować, co sprawia, że kolekcjonowanie i odkrywanie Aniimo jest jeszcze bardziej wciągające.
Podczas swoich przygód możesz nawiązać więź z Aniimo i stać się każdym schwytanym stworzeniem. Wykorzystuj ich umiejętności do rozwiązywania zagadek, wygrywania bitew i pokonywania wszelkich przeszkód! Nawiąż więź z Aniimo i spójrz na świat z zupełnie nowej perspektywy.
Kontynent Idyll to rozległe, tętniące życiem i piękne miejsce – idealna sceneria do chwytania Aniimo, nawiązywania więzi, szukania odpowiedzi i rozwijania swoich towarzyszy. Rywalizuj, ścigaj się, odkrywaj... wciągająca eksploracja sprawia, że każdy krok tej podróży angażuje i zaskakuje. Szybuj, nurkuj, kop tunele – możesz dotrzeć wszędzie.
W rozległym świecie Aniimo każde wyzwanie w czasie rzeczywistym kryje niespodzianki. Tryb PvEvP „Polowanie na jaja” pozwala w dowolnym momencie dołączyć do trzyosobowej drużyny i wspólnie polować oraz walczyć na Zaginionych Wyspach.
Każdy odkrywca kontynentu Idyll ma teraz kamper zaparkowany na kempingu w otwartym świecie – swoje miejsce spotkań i wspólnych chwil spędzanych z innymi graczami. Po powrocie kamperem do ojczyzny możesz uprawiać rośliny, budować dekoracje i swobodnie urządzać przestrzeń razem z Aniimo, zamieniając ją w interaktywny raj pełen ciepła i radości.