Anime Reaper
Anime Reaper is a dynamic arena first-person shooter where you must destroy endless waves of cartoon characters! Explore the location to find the most powerful weapons and ammo and destroy as many enemies as possible to earn currency and unlock new levels!
In the main menu, you have three levels with different times of day: Forest, Old Village and City. Destroy enemies and earn a crystal to open them all!
When you first appear in the arena, your inventory will be empty, but if you are attentive, you can find various assault rifles, pistols, shotguns and Molotov cocktails and first aid kits. There are many useful things here that will help you hold out as long as possible!