Anno 117: Pax Romana Gold Edition
Altın Sürüm ile Anno 117: Pax Romana'nın ana macerasına erişim kazanın ve 3 DLC artı 5 bonus kozmetik içeren Year 1 Pass ile yeni vilayetlere uzanın!
Bu önde gelen inşaat oyununda Roma İmparatorluğu'nun zirvesinde, hayallerinizdeki şehirleri tasarlayın. Halkınızın ihtiyaçları ile imparatorun amansız talepleri arasında ekonomik dengeyi sağlayın. Latium'un güzel kalbinden Albion'un gizemli Kelt sulaklarına kadar gördüğünüz tüm topraklarda... Yani hiçbir Romalının bulunmak istemediği yerlerde inşa yapın.
Verdiğiniz her karar belirleyici olacak. Büyük bir vali olmanın anlamına dair gerçek bir mücadele verirken imparatorluğunuzu sıfırdan kurun. Yerel Kelt kültürünü mü onurlandıracaksınız yoksa Roma geleneklerine mi uyacaksınız? Halkınıza inanç aşılamak ve farklı oyun bonusları kazanmak için her adada tapınılacak birer tanrı seçin.