Edycje Anodyne 2: Return to Dust
Ścieżka dźwiękowa Melosa Han-Taniego z gry Anodyne 2: Return to Dust, zawierająca ponad godzinną kompilację złożoną z 60+ piosenek! Przeżyj ponownie podróż przez Nową Thelandię dzięki tej ścieżce dźwiękowej.