Anodyne 2 Original Soundtrack
Anodyne 2: Return to Dust'tan bir saati aşan müzikler ve 60'tan fazla oyun müzikleri! Bu oyun müzikleriyle Yeni Theland'daki yolculuğunu yeniden yaşa.