Anodyne 2: Return to Dust
Biegaj, skacz i jeźdź przez rozległe, oniryczne krajobrazy w trzech wymiarach. Skurcz się i wejdź do surrealistycznych, dwuwymiarowych lochów wewnątrz ciał postaci. Podróżuj po świecie, spotykaj osobliwych ludzi i uratuj świat przed niebezpiecznym nanopyłem.
Nanopył zaraża mieszkańców wyspy New Theland, zaburzając ich emocje i pragnienia. Grasz jako Nova, nanoczyścicielka, która musi przeczesać wyspę w poszukiwaniu chorych, by zmniejszyć się do mikroskopijnych rozmiarów i oczyścić ich ciała z pyłu.
Doświadcz trójwymiarowej skali satysfakcjonującej i przystępnej rozgrywki w stylu dwuwymiarowych gier z serii Zelda. Dzięki sztuce, która przywołuje na myśl epokę PS1, odkrywaj trójwymiarowe miasta i doliny, a następnie zmniejsz się, by zgłębić dwuwymiarowe krajobrazy myśli postaci, od ośnieżonych dolin po niebezpieczne place budowy!
Nowa gra od duetu marzeń stojącego za Anodyne 1, All Our Asias i Even the Ocean.
Anodyne 2: Return to Dust wykorzystuje nowoczesną technologię, aby na nowo przedstawić trójwymiarową sztukę ery PS1, PS2 i N64 oraz dwuwymiarowy artyzm GBA i SNES. Jeśli lubisz odkrywać piękne miejsca i dramatyczne historie – świat Anodyne 2 czeka na Ciebie!
Nie! Podobnie jak w przypadku serii Final Fantasy, nie trzeba grać w poprzednie wydanie gry, aby zrozumieć historię Anodyne 2: Return to Dust – jednak długoletni fani znajdą powiązania między tymi tytułami!