Antstream Arcade - Lifetime
Antstream Arcade is officially the World’s Largest Retro Gaming Cloud Platform with over 1300 licensed games for instant, unlimited play with added features & weekly content including new Challenges, Community leaderboards, Multiplayer & Global Tournaments.
Antstream Arcade is the world’s largest retro gaming platform, with over 1,300 licensed titles. Our low-latency streaming service delivers seamless, instant access to the entire catalogue of classic and nostalgia-filled games on modern devices, enabling players to dive back into iconic blockbusters and join a thriving community of retro fans, all in one place. With new titles added every week and exclusive challenge modes, competitive global leaderboards, and weekly tournaments, join the millions of subscribers already playing on PC, mobile, and console.
Antstream's Unique Features
1. Play over 1300 licenced games from the 80s, 90s, and 00s with some of the best classics ever made.
New games, challenges, and global tournaments every month.
3. Take on curated mini-game challenges for your favourite games; earn medals and earn your place in the leaderboards.
Challenge friends to duels and see who has the greatest gaming skills.
5. Take on the global community with Giant Slayer - will your high score be slain or will you rise as a giant amongst gamers?