AOKAKI
A disgraced ronin returns to his homeland to find it ravaged by war. Taking up his sword once more, he must battle through the feudal forces of the shogun and take on foes he once called friends. Parry, pogo, and dash your way through a land of insect samurai in this platformer.
Take on the role of Aokaki, a tokusatsu inspired ronin that must travel through a huge feudal land facing outlandish insect enemies both great and small. Upgrade your isopod ronin, rebuild your homeland, and parry and pogo your way to victory.