Aquarist
Create beautiful freshwater and saltwater tanks, care for exotic aquatic animals, complete unique customer jobs, run your own aquarium store, and expand from a small local business into a spectacular oceanarium. Whether you enjoy creative building, management simulation, or relaxing sandbox gameplay, Aquarist lets you create the aquarium of your dreams.