Arcadegeddon
Gilly, the owner of a local arcade, is trying to save his business from a faceless mega corporation. To do so he takes all the top arcade games and connects them all to make a super game, unfortunately the mega corporation, Fun Fun Co. hacks the game and injects a virus. You and your friends need to save the game and the last hometown arcade.
This ever-evolving multiplayer shooter allows you and up to three friends to explore multiple biomes, mini games, find hidden chests, and defeat numerous enemy types and bosses. Arcadegeddon is a cooperative multiplayer experience that provides a mix of PVE and PVP experiences that allows for all different speeds of play.
Explore ever-changing stages in unique biomes, find hidden chests, and defeat numerous enemy types and bosses.
Secondary Shooter and Co-op Gamers who are looking for an easier entry game that can grow with them in difficulty.
Founded in 2007, IllFonic is an independent video game developer with studios in Lakewood, Colorado; Tacoma, Washington; and Austin, Texas. Our staff is composed of video game, music, and technology veterans redefining how games are made and marketed. Past titles and collaborations include Arcadegeddon, Predator: Hunting Grounds, Friday the 13th: The Game, Dead Alliance, Star Citizen, Evolve, Armored Warfare, and Nexuiz.