Argol - Kronoss' Castle
Help Argol across his journey in the hostile lands of Rul until the gates of the Castle of Time in order to meet Kronoss, the sinister magician. Only him has the power to save his beloved her terrible disease. To achieve this, you will have to explore dark forests infested with monstrous creatures, and dungeons full of diabolical traps. No one other than you is capable of such a feat, and you can only rely on your courage and cleverness.
To fully enjoy the Epic experience and unlock achievements to earn XP, you will need to re-authenticate with your Epic ID for the first time in the game, a connection popup will automatically appear upon launch.
This operation only needs to be carried out once. If necessary, you can manage your connection to Epic in the game's "Options" menu.