ArkCraft: The Rebirth of the World
Experience a unique crafting and building game that takes you on an epic journey through antiquity. Take on the role of a pioneer in a world threatened by an impending flood, and build the legendary Ark to save humanity and the animal kingdom.
Build the Ark of your dreams: Utilize your crafting skills to construct the Ark and populate it with a variety of animals and plants. Customize your Ark to your liking and create a home for yourself and your community.
Explore a vibrant world: Immerse yourself in a rich and dynamic world full of adventure and discovery. Explore different biomes, from dense forests to rugged mountains, and encounter a variety of wild animals and mysterious ruins.
Survive and thrive: Master the art of survival as you face the challenges of a changing world. Gather resources, craft tools and weapons, and learn to defend yourself against wild animals and natural disasters.
Research and evolve: Unlock new skills and technologies as you track your progress through Skill Trees and Tech Trees. Discover new agricultural and crafting techniques, upgrade your equipment to survive.
Build a completely new settlement after the flood to give mankind hope again. Protect your subjects against harsh conditions and mysterious creatures.
Are you ready to take on the challenge and reshape the world? Join the ArkCraft community today and become part of an epic adventure.