Arknights: Endfield
Purchase an eligible item for Arknights: Endfield on Epic Games Store and get the Perlica Outfit in Fortnite as a gift-with-purchase.Welcome to Talos-II, a world of breathtaking beauty and constant danger. The earliest settlers braved wars and disasters, and through more than 150 years of relentless effort, they carved out a foothold and laid out a new foundation for humanity — the Civilization Band. Yet most of this world remains untamed. Vast wildlands and uninhabited territories stretching toward the horizon still await exploration. Every step forward is shadowed by threats — whether remnants of the past or dangers never before seen.
Expansion and exploration, as well as continuity and progression, are the eternal themes throughout the evolution of civilization, and the ultimate pursuit of every life that constitutes it.
As the Endministrator of Endfield Industries, you will lead your operators to defend and expand the frontiers of humanity. Your Originium engines rumble in the wildlands while production machinery works around the clock to deploy new AIC Factory production lines. Explore the world of Talos-II and gather various resources. Use the AIC Factory to overcome dangers and work with the operators to build a better homeland for humanity.
A new era of change has dawned upon this ancient world. Time to make your choice, Endministrator.
50GB free space or higher. (Requires an additional 40GB of free storage for unpacking)