What is the Perlica Outfit?
Arknights: Endfield is a free-to-play game with optional in-game purchases. Players can experience the game's main content and core gameplay without purchasing any items.
What payment methods are available for in-game purchases in Arknights: Endfield?
In-game purchases made in the Epic Games Store version will be completed through the Epic Games' payment system.
If players play Arknights: Endfield on other platforms or channels, related purchases may use the payment methods provided by those platforms or channels.