Armored Warfare
Armored Warfare is a free-to-play MMO where you can engage in explosive online tank battles against millions of players around the world. With a force of the most powerful combat vehicles, take to the battlefield to wage war with over 100 powerful vehicles.
With an unstoppable force of the world’s most powerful armored combat vehicles at your disposal, take to the battlefield to wage war with over 100 powerful vehicles. Engage in furious player versus player tank combat, complete co-op missions, and dominate global war theaters ranging from scorching African deserts to the mountains of China, Russian tundra, and neon-drenched urban jungles.
Feel the adrenaline rush as you engage in modern combat on huge maps in this revolutionary hybrid PvE/PvP mode. Capture special zones, order airstrikes, call in supplies, resist the enemy's AI support, and take cover. If you get knocked down, respawn to get right back into the heart of the action!
Team up with friends or strangers to overcome the odds together. Tackle a wide selection of challenges as you defeat massive enemy hordes controlled by advanced AI! Opponents will become more menacing as you increase the difficulty level, but the improved rewards make the challenge worthwhile.
Gear up with a modern military monster, with iconic tanking names such as the Abrams, Armata, Centauro, Challenger, Leopard, and many more available for combat! Use cutting edge technology to blast enemies open, and enjoy the exhiliration and power as you dominate the battlefield!
Master your own personal army of steel war machines. Dominate the world's battlefields. Claim victory. The future of tank warfare is in your hands!