Arms of God
Gear up for a battle through hell in this next-gen autoshooter with Doom-inspired gore vibes, metal music, roguelite mechanics, and a satisfying combat feel. Wield five weapons at once, upgrade and merge them to forge indestructible builds, and bring divine justice to a world on the brink of chaos.
In Arms of God, every enemy type you encounter is a unique challenge. Each creature possesses distinct skills, attack patterns, and behaviors, making every battle a test of strategy and skill. Adapt your tactics, learn from each confrontation, and prove your mastery over the infernal legions.
Choose from 60 unique weapons - both ranged and melee - and learn ruthless ways to upgrade and merge several of them into a single monstrosity, creating builds so powerful they erase demon hordes and towering bosses back into the abyss. Mix weapons with upgrades to forge even more surprising combinations and uncover hidden synergies.
Begin your crusade by reclaiming the Order's headquarters - The Cathedral - from the clutches of demonic forces. Once liberated, this sacred bastion becomes your strategic hub for meta-progression. Hone your skills in the Training Ground to enhance your meta-stats, forge mighty weapons in the Armory, boost your in-game abilities in the Alchemy Chamber, and summon new valiant heroes from the Bell Tower.
Choose from among 10 different heroes, each with distinct abilities reshaping gameplay. Level up, evolve your character through meta-progression, and forge your path to the deepest abyss of hell, where you shall confront the ultimate infernal force. Fight through 60 handcrafted levels set across unique locations, each telling fragments of the story through the world itself - ruins, relics, and the scars of the apocalypse revealing the truth behind the fall of mankind.
Battle through 60 levels across unique locations, with different enemies types and epic bosses.