Arms of God
Wkrocz w otchłanie piekła w tym epickim roguelite autoshooterze. Władaj jednocześnie pięcioma potężnymi broniami, ulepszaj je i miksuj z modułami, by tworzyć niezniszczalne buildy. Niech metalowa muzyka i krwawy, Doom-owy klimat pomogą Ci wymierzyć boską sprawiedliwość na świecie na krawędzi chaosu.
W Arms of God walczysz zarówno bronią dystansową, jak i białą, używając do pięciu świętych „ramion” jednocześnie. W miarę, jak napotykasz hordy piekielnych stworzeń, zyskujesz moc, dzięki której możesz uświęcać swoje bronie oraz korzystać z mechanicznych ramion, by wypełniać wolę Boga.
Wybieraj spośród 60 unikalnych broni - zarówno dystansowych, jak i do walki wręcz - i poznaj metody ich ulepszania oraz łączenia kilku naraz w jedno monstrum, tworząc buildy tak potężne, że rozcierają w pył hordy demonów i potężnych bossów. Miksuj bronie z ulepszeniami, aby tworzyć jeszcze bardziej zaskakujące kombinacje i odkrywać ukryte synergie.
Wybieraj spośród 10 różnych bohaterów z unikalnymi umiejętnościami zmieniającymi rozgrywkę. Rozwijaj swoją postać poprzez metaprogresję, osiągaj nowe poziomy i toruj sobie drogę do najgłębszych otchłani piekielnych, aby zmierzyć się z ostateczną siłą piekieł. Walcz na 60 ręcznie projektowanych poziomach w unikalnych lokacjach. W Arms of God świat opowiada historię - ruiny, relikty i blizny apokalipsy odsłaniają prawdę stojącą za upadkiem ludzkości.