art of rally
Experience the golden era of rally in Career mode, traveling across 91 stages from Finland to Sardinia, Norway, Japan, Germany, Indonesia and Kenya.
Get behind the wheel of your favorite vintage cars, ranging from the 60’s to the 80’s, Group B, Group S and Group A.
From beginner-friendly options to driving modes that’ll challenge the most expert drivers, all players can tackle the races using their favorite rally driving tricks: Scandinavian flick, counter steering, left foot braking, handbrake turns.
Show off your driving skills, or simply your favourite landscapes, with the integrated Photo and Replay mode.