ArtIsExplosion
Continuously collect currency to unlock different shapes and create your own works!
You can obtain currency through simple operations and use it to unlock various shapes.
After unlocking, you can freely combine and stitch these shapes together like building blocks.
No goals, no limitations, the only goal is to unleash your imagination and create unique and interesting works of your own!