Arzette: The Jewel of Faramore
After ten years of peace...the evil Daimur has returned! Princess Arzette is the Kingdom of Faramore’s only hope to restore harmony to the land!
In this brand new interactive action adventure game, you control the resourceful princess Arzette. Travel through multiple breathtaking locations filled with scum, villainy and secrets, speak with the locals to uncover mysteries and objectives, and take on the evil Daimur as Arzette: The Jewel of Faramore brings you the best interactive gaming experience since the invention of the CD-ROM!