As Dusk Falls
As Dusk Falls is a multi-award-winning, critically acclaimed, multiplayer interactive drama from INTERIOR/NIGHT.
The game is a gripping crime drama that explores the entangled lives of two families across decades, starting in 1998 with a robbery-gone-wrong in small town Arizona. The choices you make have a powerful impact on the characters’ lives in this uncompromising story of betrayal, sacrifice and resilience.
Uncompromising Crime Drama. Created by the lead designer of Heavy Rain and Beyond: Two Souls, this thrilling, branching cinematic story follows two families in their struggle to survive, protect, and endure challenges rooted in the previous generations’ mistakes.
Experience Solo or Together. You and your friends make difficult decisions that change the characters’ lives. With easy-to-use controls, players of all skill levels can pick up and play using a controller or the As Dusk Falls companion app and vote with up to 7 friends locally, online or a mix of both.
Sacrifice or Survive. Every decision will shape the characters’ fates. Multiple paths through each chapter will reveal insights about who you and your friends are and make every playthrough unique.