As Dusk Falls
Obsypana nagrodami i chwalona przez krytyków gra As Dusk Falls to wieloosobowy interaktywny dramat kryminalny autorstwa studia INTERIOR/NIGHT.
Trzymająca w napięciu opowieść, która ujawnia, jak splatały się losy dwóch rodzin na przestrzeni dwóch dekad, zaczyna się w 1998 roku od nieudanego napadu w małymi miasteczku Arizony. W tej bezkompromisowej historii opowiadającej o zdradzie, poświęceniu i woli walki dokonywane przez graczy wybory mają wielki wpływ na życie bohaterów.
Bezkompromisowa kryminalna fabuła. Ta pełna napięcia, rozgałęziająca się filmowa fabuła stworzona przez projektanta gier Heavy Rain i Beyond: Two Souls śledzi losy dwóch rodzin, które próbują przetrwać, zapewnić sobie bezpieczeństwo i pokonać wyzwania wynikające z błędów poprzednich pokoleń.
Gra w pojedynkę lub w towarzystwie. Razem ze znajomymi będziecie podejmować trudne decyzje, które zmieniają życie bohaterów. Dzięki łatwemu sterowaniu gracze o różnym poziomie umiejętności mogą grać razem lokalnie, w sieci lub w modelu mieszanym za pomocą kontrolera lub aplikacji towarzyszącej As Dusk Falls i głosować zgodnie z pozostałymi 7 graczami lub przeciwko nim.