As Dusk Falls
Bir INTERIOR/NIGHT oyunu olan As Dusk Falls, bol ödüllü ve çok övgü toplamış çok oyunculu interaktif bir hikâyedir.
1998'de Arizona'da ters giden bir hırsızlıkla başlayan ve iki ailenin hayatını onlarca yıl takip eden bu suç dolu dram, oyunculara sürükleyici bir hikâye sunuyor. İhanet, fedakârlık ve direncin baş köşeye oturduğu bu acımasız hikâyede yapacağın seçimler ise karakterlerin hayatlarını önemli ölçüde etkiliyor.
Acımasız Bir Suç Dramı. Heavy Rain ve Beyond: Two Souls'un baş tasarımcısı tarafından yaratılan bu sürükleyici ve çok seçenekli sinematik hikâye; hayatta kalmaya, sevdiklerini korumaya ve geçmiş nesillerin hatalarıyla başa çıkmaya çalışan iki ailenin öyküsünü anlatıyor.
Tek Başına veya Arkadaşlarınla Oyna. Karakterlerin kaderini değiştirecek seçimleri arkadaşlarınla birlikte yapabileceksin. Kullanması kolay kontrollerle her seviyeden oyuncu, ister bir kontrol cihazı ister As Dusk Falls eşlik uygulamasını kullanarak oyunu oynayabilir. Ayrıca yerel, çevrimiçi veya ikisinin karışımı olan oyunlarda 7 arkadaşla birlikte veya onlara karşı oy kullanarak oynamak mümkün.