Asemblance: Oversight
One incredible breakthrough and the greatest minds of each generation were called upon to do the impossible — recreate a precise simulation of the human mind.
But beneath all that competing genius hides a terrible truth. Ask the wrong questions or pry too deep, and you’ll be dealt with… accordingly.