A Simple Garbage Sorting Game
In 1999, the haze of environmental pollution enveloped the globe, and all the governance methods that humanity had at its disposal were unable to reverse the deteriorating ecological crisis, which was on the verge of collapse!
At a critical moment, a global environmental protection organization, the Environment Energy Center(EEC), carries the last hope of humanity and vows to explore the ultimate solution to environmental problems. The EEC is recruiting a large number of testers worldwide to participate in an unprecedented secret experiment. However, the goal of this experiment is like a beacon in the fog, both attractive and elusive.
The truth about the experiment is little known to the world. Is it the dawn of redemption or an unknown challenge? All of these are waiting for you, the brave one, to uncover this layer of mist and become the key to rewriting the fate of the earth.
Join us on this journey of exploration, which is crucial for the survival of the planet. Your choice will determine the fate of the Earth. In this unknown experiment, you are the power of change!
In this game, the player plays the role of a tester who will be placed in a closed laboratory. As the only condition for clearing each round of the game, you only need to throw the garbage in front of you into the trash can. However, it is behind this seemingly simple rule that countless unknowns and challenges are waiting for you to uncover one by one.
Every time you successfully cross a level, you will be greeted with new challenges and requirements, and you will also discover something different in the game. Players can never predict what surprises and challenges will come in the next level. Sometimes, you need to use special tools in the laboratory; Sometimes, you need to rely on the clever cooperation of gravity; Sometimes, you need to solve a puzzle or complete a task to be eligible for throwing away garbage; Sometimes, even the entire game's mechanics will change.
In this creative and challenging laboratory adventure, you will constantly challenge your own wisdom and explore the unknown secrets behind the game. Every successful attempt will bring you a sense of accomplishment and joy; And every failed attempt will also stimulate your desire for success and make you move forward in the challenge.
We hope that through this game, we can arouse players' deep concern about environmental protection issues. In this game, you will deeply understand that environmental protection is not a distant and grand issue, but is closely connected to every aspect of our daily lives. Even a simple act of throwing away garbage is a valuable contribution to environmental protection.
All content of this game (A Simple Garbage Sorting Game) is owned by the developer [KK STUDIO] or has been legally licensed. Without written permission, reproduction, modification, distribution, or commercial use is prohibited.