Ashwalkers
A survival journey through a harsh world without rules or judgement. Only your choices matters in the face of moral dilemmas. Manage your party, food & equipment in this non-linear narrative survival sim with 34 possible endings.
From the co-founder of Dontnod (Life is Strange) Hervé Bonin’s new studio Nameless XIII. Face the dark corners of your humanity and find out what lurks in the shadows.
Discover a new path each playthrough (roughly 2 hours per successful run) with 34 possible endings.
Get to know the intimate dynamics, relationships and tensions between the brave captain of the group Petra, pragmatic fighter Sinh, the young optimistic scholar Kali and the cautious scout Nadir as you travel the end of the world.
Set 200 years after the first geological disasters the earth is a post-apocalyptic wasteland. Survive the weather, the ash storm, the grey blizzard and the acid rain.