Asphalt Legends
Gear up and dive into the international arena of Asphalt Legends online multiplayer mode. Challenge up to 7 opponents from every corner of the world across platforms in thrilling cross-play races. Engage in split-screen competitions with friends (up to 4 players). Get ready to group together, dominate, and leave your mark on the asphalt!
Embrace the global racing community where camaraderie fuels the pursuit of victory. Connect with friends through the friend list, create private lobbies for personalized races and rally with Asphalt titans! Join or establish racing Clubs, unlocking exclusive rewards as you climb the leaderboards. Experience a new cooperative multiplayer mode where you can be a Security agent chasing down Syndicate members or one of the outlaws evading capture.
Harness the power of the pack: Over 250 hypercars await, from elite manufacturers such as Ferrari, Porsche and Lamborghini, each meticulously crafted to push the boundaries of speed and performance. Conquer tracks inspired by iconic locations across the world, cherished by racers worldwide.
Take the wheel on your journey to racing greatness in Career mode. Maneuver through endless seasons and conquer diverse challenges at every turn. Feel the thrill of pulse-pounding events, with a constant stream of limited-time challenges and activities to keep you on the edge of your seat. This is your chance to carve out a legacy that echoes throughout the racetrack!
Personalize your vehicle and show off your style to your rivals with unique body paint, rims, wheels, and body parts!