Asphalt Legends
Przygotuj wóz i ruszaj na międzynarodową arenę wieloosobowego trybu online Asphalt Legends. Zmierz się z maksymalnie 7 przeciwnikami z każdego zakątka świata na różnych platformach w ekscytujących wyścigach międzyplatformowych. Weź udział w zawodach na dzielonym ekranie ze znajomymi (do 4 graczy). Połącz siły, dominuj i pozostaw swój ślad na asfalcie.
Wstąp do globalnej społeczności wyścigowej, w której koleżeństwo napędza dążenie do zwycięstwa. Łącz się ze znajomymi poprzez listę znajomych, twórz prywatne lobby personalizowanych wyścigów i ścigaj się z tytanami Asphalta! Dołącz i twórz kluby wyścigowe oraz odblokowuj ekskluzywne nagrody, wspinając się w tabeli liderów. Poznaj nowy tryb wieloosobowy współpracy w którym możesz być agentem bezpieczeństwa goniącym członków syndykatu albo jednym z wyjętych spod prawa unikającym złapania.
Okiełznaj moc grupy: Czeka na ciebie ponad 250 hipersamochodów pochodzących od elitarnych producentów, takich jak Ferrari, Porsche czy Lamborghini. Każdy z nich został skrupulatnie zaprojektowany, aby przekraczać granice prędkości i wydajności. Pokonuj trasy inspirowane kultowymi miejscami na całym świecie, cenionymi przez kierowców wyścigowych.
Zasiądź za kierownicą i wyrusz w podróż ku doskonałości, w wyścigach w trybie kariery. Manewruj przez niekończące się sezony i na każdym kroku stawiaj czoła różnorodnym wyzwaniom. Poczuj dreszczyk emocji związany z ekscytującymi wydarzeniami dzięki ciągłemu dopływowi wyzwań i aktywności ograniczonych czasowo, które będą trzymały cię w napięciu. To twoja szansa na pozostawienie po sobie dziedzictwa, które będzie odbijać się echem na torze wyścigowym!
Spersonalizuj swój pojazd i popisz się swoim stylem przed rywalami dzięki wyjątkowym lakierom, felgom, kołom i częściom nadwozia!