Bu sezona ait Aşama Grubu 3'ü al, 10 ila 15. aşamaların ödülleri anında senin olsun! 10 ila 15. aşamalara ait ödülleri anında al ve her aşama yükseldiğinde ek ödüllerin kilidini aç.