Bu sezona ait Aşama Grubu 4'ü al, 15 ila 20. aşamaların ödülleri anında senin olsun! 15 ila 20. aşamalara ait ödülleri anında al ve her aşama yükseldiğinde ek ödüllerin kilidini aç.