Bu sezona ait Aşama Grubu 5'i al, 20 ila 25. aşamaların ödülleri anında senin olsun! 20 ila 25. aşamaya ait ödülleri anında al ve her aşama yükseldiğinde ek ödüllerin kilidini aç.