Aspire: Ina's Tale
Ina was trapped, placed in perpetual slumber inside the Tower – where she dreamed. Suddenly and unknowingly, she is woken. Ina must now explore the Tower’s inner chambers in search of a way out and a reason for her imprisonment.
For this isn't a story about how Ina was saved. This is the story about how she discovered she could be so much more.