Assassin's Creed Chronicles: India
Embody Arbaaz in his quest for retribution through a colourful depiction of 19th century Colonial India in 2.5D stealth gameplay.
Discover an exquisite depiction of Colonial India thanks to a palette of vibrant colours. Zip-line across the streets of Amritsar, hide in the shadows of the palace, and hunt legendary artifacts, following in the footsteps of Alexander the Great.
As a smart and charming Assassin, use new subterfuges to disguise and to loot. Discover all-new Assassin’s gear such as the talwar (curved sword) and chakram (circular throwing weapon) to deal great damage and interact with the environment.
Unlock various challenge rooms: your skills and abilities will be pushed to their limits through a complex sequence of obstacle course. Beat the score to collect artifacts, fulfill special contracts and assassinate in an exciting new game experience!