Assassin’s Creed Mirage - Celestial Pack
Forged in the heart of the heavens, this legendary set unites a sword born of stardust and a dagger infused with a comet’s fury, twin relics of cosmic power.
Celestial Sword: A sword that feels otherworldly, its surface shimmering with an elusive brilliance.
This content is unlocked when reaching the Harbiyah bureau in Baghdad for the first time, after completing the Assassin training at Alamut.