Assassin's Creed Mirage Deluxe Paket
Prince of Persia'dan ilham alan bu pakette bir kıyafet, bir kılıç, bir hançer, bir binek kaplaması, bir kartal kaplaması ve bir kıyafet boyası bulunmaktadır.
Sand Outfit, zarafetle hareket edebilmeniz için gösterişli ve hafif bir kumaştan yapılmıştır.
Sand Eagle, havada süzülürken sanki zamanın akıntısında kayıyormuş izlenimi veren gizemli bir varlıktır.
Hourglass of Time, kum saati şeklinde bir tılsımdır. Efsaneye göre böylesi bir güce sahip kumları içerdiği düşünülen bir gemi serbest kaldığında ortalığı kasıp kavuracaktır.
Desert Sands Initiate of Alamut, çölün ve kumulların renklerinden ilham alan bir kıyafet boyasıdır.