Assassin’s Creed Mirage - Desert Scorpion Pack
A legendary set forged from desert scorpion scales and the radiant power of the sun, granting unmatched strength and protection, fueled by the fury of the desert.
This pack contains an outfit, a sword, a dagger, a mount skin, and an eagle skin.
This content is unlocked when reaching the Harbiyah bureau in Baghdad for the first time, after completing the Assassin training at Alamut.