Assassin's Creed Mirage - Desert Scorpion Paketi
Çöl akrebinin pullarından ve güneşin ışıyan gücünden dövülmüş, çölün hiddetiyle beslenen, eşsiz güç ve koruma bahşeden efsanevi bir set.
Bu pakette bir kıyafet, bir kılıç, bir hançer, bir binek kaplaması ve bir kartal kaplaması bulunmaktadır.
Bu içerik, Alamut'taki suikastçı eğitimi tamamlandıktan sonra Bağdat'taki Harbiyah bürosuna ilk kez ulaşıldığında açılır.