This pack contains an outfit, a sword, a dagger, a mount skin, an eagle skin, and an outfit dye.
Fire Demon Outfit: Sets the target on fire after a successful assassination and burns the body away.
Demon Claw: Setting weapons on fire, this devil’s claw was first described in ancient times.
Demon Fang: Crafted from the burning fang of a fiery demon, set your enemy on fire.
Merthykhuwar: A fearsome and terrifying mount that has leapt straight out of nightmares.