Assassin's Creed Mirage Fire Demon Paketi
Bu pakette bir kıyafet, bir kılıç, bir hançer, bir binek kaplaması, bir kartal kaplaması ve bir kıyafet boyası bulunmaktadır.
Fire Demon Outfit: Başarılı bir suikasttan sonra hedefi ateşe verir ve cesedi yakıp kül eder.
Demon Claw: Silahlara alev aldıran bu iblis pençesinden ilk olarak kadim dönemlerde söz edilmiştir.
Demon Fang: Düşmanları ateşe verebilmek için kızgın bir iblisin yanan dişinden yapılmıştır.