Assassin's Creed Mirage Jinn Paketi
Jinni görünümüne bürünüp düşmanların damarlarını zehirli kılıcınızın ucuyla keserek ağır ağır öldürün. Bu pakette bir kıyafet, bir kılıç ve bir hançer bulunmaktadır.
Jinn Outfit: Kadim zamanların kötücül güçlerinin yardımıyla düşmanlarınıza hastalık ve korku salın.