Assassin's Creed Mirage Lightning Paketi
Bu silahlar ile düşmanlarınıza seri darbeler indirirken yıldırım gibi gürleyeceksiniz. Bu silah paketinde bir kılıç ve bir hançer bulunmaktadır.