Adds a new map filter that reveals the locations of all treasures, lost books, and enigmas including a map that reveals the locations of all lost books; a map that reveals locations of all treasures, rewarding you with unique weapons, outfits, and upgrade schematics; and a map that reveals the locations of all the riddles on your map.