Assassin's Creed Mirage Harita Paketi
Tüm hazinelerin, kayıp kitapların ve gizemlerin konumlarını gösteren yeni bir harita filtresi ekler. Tüm kayıp kitapların konumlarını gösteren bir harita; eşsiz silahlar, kıyafetler ve geliştirme şemaları hediye eden ve tüm hazinelerin konumlarını gösteren bir harita ile haritanızdaki tüm bulmacaların konumlarını gösteren bir haritayı da içerir.