Assassin's Creed Mirage Master Assassin Paketi
Dhahabi Initiate of Alamut Kostümü: Initiate of Alamut kıyafetinin daha seçkin bu versiyonu, işlemelerinin güzelliğiyle göz alıyor.
Dhahabi Master Assassin Kostümü: Bu zarif Usta Suikastçı kaftanı, herkesin arasında göze çarpmak için birebir. Yalnızca en küstah ve cesur savaşçı, böyle bir kıyafeti toplum içinde taşımayı başarabilir.
Roshan Dhahabi Kostümü: Bu muhteşem tören kaftanı, nadiren Usta Roshan tarafından giyilirdi. Kumaşta kullanılan ipliklerin rengi, Bağdat şehrini çevreleyen kumullara bir nevi atıfta bulunur.
Rayhan Dhahabi Kostümü: Bu zarif kaftan Usta Rayhan'a aitti. Akla parlak yıldızların karanlık gökyüzüyle savaştığı çocuk masallarını getirmektedir.