Assassin’s Creed Mirage Master Assassin Yükseltme Paketi 1
Deluxe Paket: Bir prens gibi giyinip "Sands of Time" ile oynayarak Bağdat şehrini zamanın bükülebildiği, inanılmaz bir masala dönüştürün. Prince of Persia'dan ilham alan bu pakette bir kıyafet, bir kılıç, bir hançer, bir binek kaplaması, bir kartal kaplaması, bir tılsım ve bir kıyafet boyası bulunmaktadır.
Lightning Paketi: Bu ölümcül silahlar ile yıldırım gibi gürleyerek düşmanlarınızı hızlıca alaşağı edin. Bu silah paketinde bir kılıç ve bir hançer bulunmaktadır.
Jinn Paketi: Jinni görünümüne bürünüp düşmanların damarlarını zehirli kılıcınızın ucuyla keserek ağır ağır öldürün. Bu pakette bir kıyafet, bir kılıç ve bir hançer bulunmaktadır.
Fire Demon Paketi: Düşmanlarınızın ruhlarını bedenlerinden çekip çıkarmak için alev almış silahlarınızı kullanarak yeraltı dünyasının şeytani canavarlarını çağırın. Bu pakette bir kıyafet, bir kılıç, bir hançer, bir binek kaplaması, bir kartal kaplaması ve bir kıyafet boyası bulunmaktadır.
Master Assassin Paketi: "Karanlıktan çıkıp ışığa adım atacaksın." Bu cümle, bu ikonik Suikastçı kaftanlarının verdiği hissiyatı çok iyi özetliyor. Bu pakette dört kostüm bulunmaktadır.
Guardian Paketi: Eski bir tapınağın muhafızı kılığına girip İlk Medeniyet'in sırlarını kumların derinliklerine gömün. Bu pakette bir kıyafet ve binek kaplaması bulunmaktadır.