Assassin’s Creed Mirage Master Assassin Upgrade Bundle 2
Lightning Pack: Rumble like the thunder by wielding these deadly weapons to strike your enemies as fast as lightning. This weapons pack contains both a sword and a dagger.
Jinn Pack: Dress yourself as a jinni and slowly drain your opponents by skimming the tip of your poisonous blades along their veins. This pack contains an outfit, a sword, and a dagger.
Fire Demon Pack: Summon devilish monsters from the underworld by using your burning weapons to rip the souls from your opponents’ chests. This pack contains an outfit, a sword, a dagger, a mount skin, an eagle skin, and an outfit dye.
Master Assassin Pack: “Out of the dark, you will come into the light.” Those words resonate strongly with the aesthetic of these iconic Assassin robes. This pack contains four costumes.
Guardian Pack: Keep the secrets of the First Civilization deeply buried in the sand by dressing yourself as a guardian of the old temple. This pack contains a costume and a mount skin.