Assassin's Creed Unity
Play as Arno, an entirely new breed of Assassin more lethal than his ancestors. Take down your prey with a range of new weapons such as the Phantom Blade, a Hidden Blade with crossbow capabilities.
Enjoy a high degree of freedom and control over your Assassin, with parkour mechanics for seamless free running, a revamped fighting system, and enhanced stealth gameplay.
The French Revolution turns a once magnificent city into a place of terror and chaos. Explore the stunning, full-scale open world city and witness history unfold. Experience key events, from the storming of the Bastille to the execution of King Louis XVI, as France's fate is shaped in the streets of a city on the edge of transformation.
Supported video cards at the time of release: NVIDIA GeForce GTX 680 or better, GeForce GTX 700 series; AMD Radeon HD7970 or better, Radeon R9 200 series Note: Laptop versions of these cards may work but are NOT officially supported.